Oppdatering fra oss!

En helg Lars skulle surfe og jeg skulle sykle en tur så vi dette:Bilde Helt utrolig mange drager! Store, små, snurrende og oppblåste. Den sorte hvalen på bildet øverst til høyre så ut som den svømte i luften. Og på bildet til venstre går det ca ann å se hvor stappa fult det var på Bondi beach!

Vi sendte pakke hjem i posten, endelig. Har tenkt å gjøre det lenge! Jeg kan ikke avsløre hva som var i pakken, ikke ennå ihvertfall. Litt overraskelser til noen hjemme 😉
Pakken min veide 1,1 kg, så måtte ta ut denne nydelige kardemomme-sjokoladen.. Kortvarig skuffelse ;pBilde

Til helgen er alle ferdige med midtsemester eksamenene sine og vi ser muligheten en mulighet til å invitere til skikkelig hulahula-fest Norwegian style! Her ser dere «Flower-Power» smykkene vi kjøpte oss, 6kr per smykke! 😮 😉Bilde

Mandag raska jeg på til skolen for å kjøpe billetter til årets fest, OKTOBERFEST på Roundhouse:Bilde

Og sokkene fikset vi selv. Lars var så fliiiink, at han fikk en kjeks! 😉Bilde

I dag ble jeg ferdig med min siste midtsemester eksamen og feiret med ei real treningsøkt og bloggings!! Yey, det var på tide! 😉

Bilde

Søtt bilde fra weheartit.com

Med det ønsker jeg alle en fortsatt strålende uke!

– Lene & Lars

2 thoughts on “Oppdatering fra oss!

  1. Hahah, kortvarlig skuffelse var jo bra da! He fortsatt sjokolade heime veit du 😀
    Gleda me til pakka kjem, spennende!
    Kos dåkkå både ma Oktoberfest og Hulahula-party! Flink dåkkå e ma skule 😀

    • Hehe, alltid arti ma pakke ^^ Skulen gjer se ikkje av se sjøl i Australia heller, dessverre.. Hulahulafesten e vekås store motivasjon . (huska du den oransje sommerkjolen med blomster på? DEN ska i bruke! 😉 )

Legg igjen en kommentar

