Vintage og sykkelvask

Lørdag dro Christina, Mari og jeg til Paddington på marked! 😀 Der var smykker og pynt, kunst, planter og mye klær. Her kommer noen bilder som viser dagen vår:BildeEi dame solgte slike kort som blir til en figur når de åpnes. De her helt utrolig detaljerte, tenk å lage noe sånt. BildeVi fant ØL- BRILLERBildeØnsker meg ett bonsaitre når jeg blir stor og skal ha eget hus 🙂

BildePocahontas-Mari!!BildeLitt(!) fornøyd på vintage handel?? 😉BildeDu han ha korka til favorittølen din i øra, mens du og junior spaserer i kule converse og spiser ingefær sjokolade 😉

Etter en stund på markedet bestemte vi oss for å sjekke ut en suburb som heter Surry Hill. Denne dagen var det et stort vintage marked der. Privatpersoner som selger egene og andres gamle klær til en billig penge. Mari fikk bl.a kule sko til $20 (120NOK). Og Christina pruta på ei skorte, $35 (210NOK)BildeJo Nesbø selges også her, kult!! 😀 Blomstene er fra et minnesmerke for Koreakrigen. Og Myyyye Vintage!!

 

Søndag etter frokost satt jeg inne på Pc’n å lette etter grove brødoppskrifter til ost og skinke calzone. Tenkte det ville bli super son lunsj til fjellturen vi planlegger til Blue mountains 🙂 Lars skulle lappe ett dekk nede i garasjen, men kommer stormende inn; «Slipp alt du har i hendene, nå skal vi ut å vaske sykler!» 😀
Så gjorde vi det:BildeKlare for en overhaling.BildeFør- og etterbilder, om det går ann å se noe her :p BildeSå skitten blir man av å vaske kjedet! BildeFine bilen til Fredrik og Eline i bakgrunnen (rød). Og jeg er straks ferdig med sykkelvasken. Glad etter en fornuftig formiddag ute i sola. 

Vi løp en kjap tur rundt golfbana og spiste digg tacosalat til lunsjBilde

Jeg klarte å løpe i ca ett kvarter før kneet begynte å verke igjen. Lover heller dårlig for den 15 kilometeren vi planlegger i ulent terreng oppe i Blue Mountain. Men jeg vil i det minste prøve! 
Lars tror jeg har strukket noe i kneet, og da tar det tid før det blir bra igjen, har bedret seg mye på de fire ukene siden jeg fikk strekken, men blir ikke helt bra, og må hele tiden være forsiktig. Kjedelig.. menmen, må bare ta det rolig da.. 

Håper alle har det bra 🙂

– Lene & Lars

 

Legg igjen en kommentar

