I dag begynner …

I dag begynner Spring break!!! 6 uker med skole er overstått, vi er halvveis i semesteret, midtsemester eksamener er fullførte og vi skal nyte en uke ferie. 😀 Jeg og Lars bestemte oss for å ta en rolig variant. Siden vi skal reise mye i sommerferien og oppleve strender og restauranter, ville vi gjøre noe annet nå i spring break. BildeSå, Hva har Lars tenkt å gjøre med denne splitter nye, kule, gode sekken han fant på nett?? 😉BildeEller dette teltet…?

… Telttur til Blue Mountains!! 😀  Vi ser for oss en overnatting foreløpig, blir for tungt å bære vann for flere dager enn det. Teltet fant vi i leiligheten + ett til. Og her er flere soveposer og en stor ryggsekk! Lykke ^^
Så da stikker vi når vi føler for det 🙂

Vi kjøpte inn en blender til leiligheten, nå skal det lages mye godt ^^
BildeLars lager smoothie for første gang.

Og.. Testet en av Epic Meal Time sine ville oppskrifter. Presenterer: CHILLI FOUR LOKOBildeKjøtt, kjøtt, kjøtt og mye chill!! BildeBacon, pommes frites, ost og kjøttsaus lagvis. Frityrstekt oste stickers på toppen!

To ildfaste former og nok mat til to middager og tre lunsjer og hårreisende ånde i 24 timer! Hva lærte han av denne leksa? ….  Å verdsette grønnsaker og karbo til middagen, kjøtt alene er hard kost å fordøye over tid!;)

Jeg prøver å rense kroppen denne uken, så det holdt med å lukte på :pBildeHer er noe av maten min de siste dagene. Hovedsakelig levende mat (Raw food) og supermat. Mye god mat , godt med energi og har ikke vært sulten. Trives overraskende godt med denne kuren, men skal innrømme at jeg savner kjøtt. Jeg ville aldri blitt en god vegetarianer :p

Hvilket kosthold ville du prøvd en uke, mitt eller Lars sitt?

På toalettene på skolen:BildeSå det ikke skal være noen tvil 😉

Må bare vise dere hva jeg så på vei hjem fra skolen!
Bilde

En streetstrider! Ellipse maskin med hjul, haha, den var ny ^^ (Bilde fra ecersice.lovetoknow.com)

Tips
I det øyeblikket jeg kon hjem fra skolen i går begynte jeg å nyse, mye! Så begynte nesa å renne og halsen klødde.. Jeg vet ikke om det er baselusker, rensekuren eller vegg-til-vegg teppet, men jeg vet at jeg ikke har lyst å bli syk nå, ikke i ferien! Drakk to kopper ingerfærte, på nokså kort tid, spiste to kiwi og en appelsin i løpet av ettermiddagen og føler med helt fin nå. Det funket! ;-D

– Lene & Lars

One thought on “I dag begynner …

Legg igjen en kommentar

