Lørdag dro jeg…

Lørdag dro jeg på shopping sammen med to kule jenter ^^ Turen gikk inn til Sydney by og Handlegatene der. De to beste heter George Street og Pitt Street, mellom dem ligger også ett kjøpesenter som heter Westfield. Inne på Westfield oppdaget vi at butikkene bare ble dyrere og dyrere jo lenger opp i etasjene vi kom. I de to øverste fant vi bl.a. Prada, Louis Vuitton og mange flere vanvittig dyre butikker. De har til og med egne dørvakter. 

Der var det bare å komme seg unna og finne kjelleren, med studentvennlige priser 🙂

Bilde

 

Innendørs handlegate. Mange spennende butikker. To sjokoladebutikker, en tebutikk, hattebutikk, tobaksbutikk og mye mer 🙂 

 

Bilde

Største Eplehuset jeg noengang har sett!! 

 

Bilde

 

Lunsj på The Coffee Club med Christina og Mari

 

Bilde

Gourmet Toast with Ham and Dijon mustard og en utrolig liten kaffe! Trodde først det var en vits da hun satte den foran meg. På bildet har jeg tilsatt litt melk, så det ihvertfall ser ut som det er noe som helst i den lille koppen!

 

Bilde

Fornøyde og småslitne jenter etter en dag med vandring og handling

Bilde

22 dollar i rabatt for å gå med denne posen resten av dagen, jatakk! Stor og uveiinj, neida 😉

Bilde

Glad jente på vei ut fra polet! 

 

Da er vi klar for fest og skal sjekke utelivet i bondi junction!!

Der var det Awsome!! Alle nordmennene samlet seg i karaokerommet og stemningen var upåklagelig!!

– Lene

 

One thought on “Lørdag dro jeg…

  1. De erkefranske motene er rådyre som du sir
    Så ut som et svært kjøpesenteret der dere var. Selv har jeg har problemer med å finne fram i mindre kjøpesentre..i småbyer.
    Utrolig alt du har rukket å gjøre.

Legg igjen en kommentar

