Gratulerer med dagen, Mamma!

Gratulerer med dagen, Mamma!

I dag har den flotte mammaen min bursdag 🙂 Hos mamma sitter ikke latteren langt inne, der er alltid liv og god stemning der hun ferdes. Mamma er et av mine forbilder. Jeg synes hun er en sterk kvinne som har taklet både motgang og medgang i sitt liv. Hun er flink til det meste hun gjør, av både seriøst og sprøtt.
Jeg er veldig glad i deg, mamma 🙂
Håper du får en kjempe fin bursdagsfeiring!!!!
Kos deg på Jazzen 😀

Klemmer sendes fra Lene & Lars

2 thoughts on “Gratulerer med dagen, Mamma!

  1. Artig å se bilde av mor din.Gratulerer masse med dagen Ragnhild.
    Fint bilde i vakker bunad. Veslejenta er jo helt skjønn.

  2. Tusen takk, Lene. Blir rørt til tårer her eg sitter i Tomrefjord. Gid, min flotte datter :-))).
    Takk til Signe og Lars også :-)))))

Legg igjen en kommentar

