Innkjøp

Som alle andre proffe bloggere må jo også jeg legge ut et bilde av dagens fangst :p

Bilde

Oransje/rosa- topp og pastelltopp fra Cotton On og hvit topp/kjole fra en second hand store. Svarte Crocks som er gode å gå i og ser pene ut samtidig. Fint for meg som raskt får vondt under føttene.

Kjempekul veske jeg arvet fra ei av jentene som bodde her før (Maren eller Ingrid?), Tusen takk! 🙂

Halsdrops til min såre strupe.

En proteinbar, med smak av coockies and cream (Måtte bare testes!) og solkrem da såklart 😉

 

Bilde

Bak meg ser dere såvidt Sydney Tower Eye og Sydney Harbour Bridge.

Jeg begynner ikke på skolen før på onsdag, og Lars reiste dit på bomtur i dag. Hans fakultet starter ikke forelesningene før til neste uke. Så ferien utsettes noen dager 🙂

Vi Utforsket derfor Rose Bay, bare ett kvarters gange fra der vi bor. Litt skitten strand, men lite folk, bare noen som luftet hundene sine. Ca alle i Sydney har hund!! Vi ser hunder overalt, på strendene og i parkene. Det slår oss at, alle hundene er utrolig velloppdratte! De bryr seg ikke mye om andre hunder eller mennesker. De vet hvem som er sjefen og hvem som har ballen. 

Bilde

 

I morgen skal vi løfte vekter! Kommer til å bli så stiiiiv!!

Ha en fin dag dere der 🙂 
 

– L & L

6 thoughts on “Innkjøp

  1. Hei Lene. Det var kjempefine topper.
    Glad for at dere har det fint. Så ikke akkurat som om dere frøs så veldig på strandbildene.
    Kos dere masse og slapp av nå når dere har fri.

  2. Ingrid! 😉 Ikke sant den er fin…plass til alt man trenger og..!!! Fin blogg Lene, blir litt misunnelig når jeg leser, jeg savner Drumalbyn Road allerede! Håper det går bra med sakolestart, kom dere på roundhouse og ta dere noen øl i sola! 😀

    • Takk Ingrid ^^ Skolestart har gått fint for de fleste, Ikke mye å gjøre enda, men tipper det blir veldig snart! Hehe, ja må ta oss en tur på Roundhouse. Blir ihvertfall på oktoberfesten 😉

Legg igjen en kommentar

